Milý uživateli
Přihlaste se zde. Využijte přihlašovací údaje, které jste zvyklí používat na Rajknih.cz.
Chcete vědět více o změnách?
Ověření uživatele
Nejčastější dotazy a odpovědi - zobrazit
Co se děje, jaké změny děláte a proč?
Rozhodli jsme se zjednodušit vaše nakupování a od 1. 10. 2016 sloučíme eshopy Rajknih.cz a ebux.cz v
jeden kompletní ebux.cz, který budeme dále vylepšovat.
Přestane mi 1. 10. 2016 fungovat moje čtečka Wooky?
Pokud máte nainstalovanou aplikaci Wooky čtečka a jste v ní přihlášen/a, nemusíte zatím dělat nic.
Bude vám i po 1. 10. 2016 fungovat beze změny. Všechny zakoupené knihy, časopisy a audioknihy
uvidíte v té podobě jako dřív. Změny se týkají nových nákupů a nově instalovaných aplikací. Přesto
doporučujeme aplikaci Wooky čtečka odregistrovat (po 1. 10. 2016) a při novém přihlášení zakliknout
obchod ebux.cz.
Mám účet na Rajknih.cz, co mám dělat po 1. 10. 2016?
Váš účet a veškeré nastavení jsme automaticky přenesli do nového systému ebux.cz. Od 1. 10. 2016 se
tak můžete přihlásit na ebux.cz se stejným jménem a heslem, které jste používali doposud. Uvidíte
zde celou vaši knihovnu, vaše nastavení i kontaktní údaje. Nový obsah eKnihy, eČasopisy a
audioknihy již budete nakupovat pouze na ebux.cz.
Mám účet na ebux.cz, co mám dělat po 1. 10. 2016?
Pokud máte účet jen na ebux.cz, nemění se pro vás skutečně vůbec nic.
Mám účet na Rajknih.cz i ebux.cz, co mám dělat po 1. 10. 2016?
Ano, i na tuto variantu jsme připraveni. Pokud používáte stejné přihlašovací jméno nebo e-mail na
Rajknih.cz i ebux.cz, zobrazíme vám od 1. 10. 2016 na našich stránkách průvodce, jak oba účty spojit
do jednoho – toho správného pro ebux.cz. Zároveň obdržíte e-mailem instrukce, jak postupovat.
Je také možné, že používáte na Rajknih.cz jiné přihlašovací jméno a e-mail než na ebux.cz. V tom
případě vám první účet z Rájknih.cz automaticky převedeme a budete mít na ebux.cz dva účty, které
můžete používat odděleně.
Musím si registrovat nový účet na ebux.cz?
Nemusíte, pokud máte účet na Rájknih.cz, přeneseme vám jej a s ním i vaši knihovnu.
Převedete mi kredity ve Wooky peněžence do nového účtu?
Ano, vaše kredity budou automaticky převedeny.
Co bude dál s e-shopem Rajknih.cz?
Obsah, funkce i uživatelské účty z Rájknih.cz převádíme do eshopu ebux.cz, který budeme dále
vylepšovat. Na původních stránkách www.rajknih.cz uvidíte pouze informace o přestěhování a instrukce
jak pokračovat dále.
Bude Wooky nějakou dobu mimo provoz?
Od pátku 30. 9. 2016 23:00 zhruba do 1. 10. 2016 6:00 bude probíhat plánovaná odstávka Wooky a práce
související s převodem zákaznické databáze. Během této doby dočasně nebude možné nakupovat a
stahovat nové eKnihy. Také se nebude možné přihlásit a odhlásit do vaší Wooky čtečky.
Pokud však máte čtečku nainstalovanou, přihlášenou a rozečtenou nějakou knihu, vše vám bude fungovat
i během naší odstávky, nic nepoznáte.
Kdy je v provozu vaše infolinka, pokud budu potřebovat pomoc?
O víkendu 1. 10. 2016 - 2. 10. 2016 nám můžete volat v časech 8:00 - 20:00 na číslo +420 605 979 997.
Od 3. 10. 2016 je již standardní provozní doba infolinky 8:00 - 16:00 v pracovních dnech. Telefon +420 605 979 997, e-mail: info@rajknih.cz.
Proč se mi nepřevedly některé ukázky z mojí knihovny na nový účet?
Z vaší knihovny jsme přenášeli na nový účet ebux.cz přednostně plné verze knih, audioknih a časopisů.
Ukázky můžete libovolně stahovat z nového eshopu ebux.cz.
Bude vám zde k dispozici vše co bylo dostupné na Rájknih.cz.